January's

Alla inlägg under november 2011

Av januarys - 18 november 2011 22:40

Hejsan alla bloggläsare!

Jag har nu skapat en ny blogg. Det kommer vara samma innehåll men en ny adress och ny design bara. Jag tror inte det kommer gå att ställa frågor, men skriv din fråga i kommentarerna istället så svarar jag!

adressen är www.januarys.devote.se

Alltså samma fast 'devote' istället för 'bloggplatsen'.

Helt värdelös än så länge - i skrivande stund har jag inte lagt in några inlägg och designen jobbar jag på.

Men hoppas ni fortsätter följa mig på min nya blogg, jag kommer blogga ännu oftare eftersom allt jag skrivit inte kommer raderas nu!


Ha det superbra och hoppas vi hörs igen!


/January

Av januarys - 17 november 2011 16:41

Puh, vad det var skönt när jag fick se att jag hade haft åtminstone några besökare igår och idag, även om jag varit så usel med uppdateringen!

Nu har jag övat lite på dansprogrammet, jag ska på rock'n'rollen om en timme. Sista träningstillfället innan uppvisningen! Denna låten ska vi dansa till (den äger!)




Jag ska strax skicka in jultidningsordern också, jag sålde i år. Jag säljer för BRA FÖRLAG och jag måste säga att de är jättebra! Jag har sålt för ca 2000 kronor, och allt detta kommer jag få:

En dvd med mickar som också funkar som karaokemaskin

565 kronor

Ett par supersnygga hörlurar

Ett HarryPotter-spel till Wii.

Ett hårstylingset i sju delar med bland annat plattång, locktång, krusjärn och rundborste

En MP3 – spelare

Plus att jag sålde för Bra förlag förra året och då fick jag en dvd på posten detta året redan innan jag valt att sälja för Bra förlag i år igen.


Ha det bäst – bra förlag äger mest!


/January


PS! Om jag försöker tagga mina inlägg så raderas allting jag skrivit! Så nu kommer allting tyvärr ligga under ’’allmänt!’’ Men letar ni efter något kan ni alltid använda sökrutan! DS.



NYTT:



Okej... som tur var hade jag skrivit det inlägget i word, för allt raderades när jag skulle lägga till YOUTUBE-klippet. Och bilder funkar inte heller. Eller taggar.


Jag ska byta från bloggplatsen.se till blogspot.com. Eller till devote.se kanske? eller blogg.se.


Jag får se.


//January

Av januarys - 16 november 2011 21:14

Mitt förra inlägg blev publicerat och bloggplatsen har antagligen fixat problemet.

Skriver mer imorgon :) :) :)


/january

Av januarys - 16 november 2011 21:13

Hejsan!

Många har slutat läsa min blogg p.g.a usel uppdatering.

Jag har många gånger skrivit ett inlägg - men när jag trycker på ''publicera'' så raderas allting och då kanske jag har bråttom eller inte orkar skriva om allting!

Jag kommer att byta till blogspot om problemet upprepar sig.

Men iallafall, jag är tillbaka nu!


//January

Av januarys - 7 november 2011 20:22

Hejsan bloggen!

Det har blivit så dåligt med bloggandet men det är p.g.a att vi flyttat upp kontoret och datorn (den är inte bärbar)

så den har inte varit tillgänglig.

Ska försöka börja blogga mer i veckan :)


//January


Av januarys - 6 november 2011 13:37

Hejsan hoppsan!

Har sovit över hos Key :)

Sista dagen på höstlovet...


Skriver mer sen ;) Vi kanske ska åka och simma sen...

Var där med Lovisa i förrgår, är där jätteofta, det ligger så nära där jag bor...


Jag och Nellie (och ibland Lovisa) är där varje tisdag... då slutar vi alla tre samtidigt och simhallen har öppet länge :D


Nu ska vi snart äta (och dricka upp läsken som blev kvar från igår) och sen drar vi :)


Ses! (Eller CS som man också kan säga...)


/January


Till simhallen vi ska

Inte igår men ida






Av januarys - 3 november 2011 20:06


Hejsan hoppsan! Här kommer en liten blogglista.


Senaste sms:et du fick? Från Key, det stod ''Ja vet''

Senaste telefonsamtalet du fick? Från Nea

Senaste personen du ringde? Till Astrid, jag undrade varför hon inte kom på Rock'n'rollen

Senaste sms:et du skickade? Till Lollo, det stod ''Typ 2 meter emellan :p''

Senaste saken du åt? Kassler med ananas

Senaste saken du drack? Vatten...

Senaste låten du lyssnade på? En låt på rock'n'rollen, vet inte vad den heter.




Vilket sms tror du du kommer skicka?

''Har det gått en stund snart?'' till Key för hon skrev ''jag ringer om en stund...'' för fem timmar sedan.

Vem kommer ringa?

Säkert hon/han som busringer helatiden...

Vem kommer du ringa?

Nellie

Vem kommer du få sms av?

Antagligen svar på mitt framtida sms till Key, det kommer stå ''??'' Eller från Nellie, där kommer det stå ''William på dig''... Eller svar från Lollo.

Vad kommer du äta?

Antingen nötter eller frukost...

Vad kommer du dricka?

Vatten, te eller mjölk.

Vilken låt kommer du lyssna på?

''It's got to be perfect''. Sätter på den NU!




När _____________ du senast?


Pratade: För ca 10 minuter sedan. Till mamma: ''Okej''. För hon hade sagt: Jag går och ringer ett samtal nu :)

Duschade: Halv åtta, en timme sedan.

Dansade: När jag övade på programmet vi gått igenom på rock'n'rollen. Precis när jag kom hem, klockan var kanske sju? En och en halv timme sedan!

Sjöng: När jag gick hemåt från Rock'n'rollen. Jag tänkte att om jag sätter ihop alla dansrörelserna till en sång kommer jag ihop de bättre. Då tänkte jag bara på någon låt, det blev Baby med Justin Bieber. Okidoki...


I know you love me

 I know you care

Just shout whenever

And i'll be there...

You wan't my love

You wan't my heart

And we will never ever ever be apart

 

Först ett grundsteg

Sen med armar

Sen en passering

Och sen en snurr.

Ett grundsteg till

Sen hjular viiii...

Och sen ett krysshopp och så blir det jättebra...

 

 

Ritade: Massa hjärtan och blommor på ett kladdpapper medan jag pratade i telefon...

Fotograferade: En teckning jag har gjort.

gjorde du läxorna?: Nyss, övade på engelskaglosorna

tänkte på varmkorv?: Igår när jag såg ett klipp där Zacke sa: Tänk. Absolut. INTE. På. Varmkorv.






Av januarys - 2 november 2011 20:54

Så bra låtar- jag vill lyssna på alla samtidigt! Ni har hört talas om de flesta här redan - men ändå!



Jag är definitivt ingen Belieber- jag gillar inte Justin Bieber alls faktiskt. Men jag gillar hans musik, iallafall några låtar, t.ex den här!






Var bara det ;) SES!








Hejhej!

Om January


Hej! Jag kallas January! Jag gillar färgglada saker, att pynta mina naglar, min familj, mina vänner, kommentarer på bloggen och digistivekex.
Läs min blogg om både det ena och det andra. Tipsa mig gärna om grejer!
Hoppas ni gillar den!

Januarys ordlista

Hej! Ibland använder jag mig av mina egna ord och smeknamn.

Som till exempel

 

Mister Klister

Min femåriga lillebror

 

Nallebjörnen

Min ettåriga lillebror

 

Chikitipaowa

Haha, kan användas när som helst enligt mej :)

 

Dagens rim

I slutet på varje inlägg skriver jag ett litet rim som avslutning.

 

Veckans kändis

Lite då och då skriver jag om en speciell kändis. Det kan vara någon som ni läsare önskat eller någon som jag har valt. 

 

Dagens låt

Nästan varje dag lägger jag ut en låt jag tycker är bra :)

 

Rösta

Här nedanför finns nästan alltid en fråga där läsarna kan rösta. Var görna med och säg vad du tycker!

 

Hur man kommenterar

Tryck på ''Kommentarer'' så kommer du till en sida där du kan skriva en kommentar i en liten ruta.

 

Hur man ställer en fråga

I menyn till vänster här nedanför finns en liten ruta med en bild på mig till vänster och så står det ''Ställ en fråga till mig...'' Där kan du skriva in en fråga, jag svarar på alla!

 

Dagens fråga

Vilken av höstens låttips gillar du mest?
 I want you back
 Girlfriend
 Shut up
 Blah Blah Blah
 Papi
 Price tag
 I love you always forever
 What if i'm right
 Bubbly
 Baby Girl
 Brighter than the sun

Fråga vad du vill!

20 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Lämna ett litet tagnentbordsspår...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Översätt bloggen

Nextblogg!

En liten kod

<script type="text/javascript">
snurra_site=485;
snurra_bg="0fd492";
snurra_border_color="dd6874";
snurra_img_size=200;
</script>
<script type="text/javascript" src="http://s.snurra.se/widget.js"></script>


Skapa flashcards