January's

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av januarys - 29 oktober 2011 21:01

Det är namnet på filmen jag ska se strax!


På fyran 21:30 börjar filmen 17 Again.


Den handlar om en kille som är i 30-årsåldern. Helt plötsligt vaknar han upp och är 17!


Ungefär. Såg den när den var helt ny, för flera år sedan.


Gick ''bus eller godis'' med Key innan. Vi hann bara gå i en halvtimme, men vi fick en chokladkaka (Lindt 70%!) en påse salta nappar och 40 kronor var.

Nu sitter jag och mumsar på chokladen :)


Vi ses!


January



Av januarys - 29 oktober 2011 09:22

Hej!

Det var längesen!


Nu har jag två dagar helg - och sen ett sju dagar långt höstlov! Då ska jag blogga mycket!

Idag tänkte jag göra något med Key. Mamma och Mister Klister ska till simhallen och mamma sa att hon kunde köra dit oss så kunde vi gå hem sen om vi ville stanna längre än de.

När jag skriver detta ser man inte prickarna över o och ä och gör man ett stort ä (a med två prickar över) så kommer det bara ett mellanslag! Om det inte funkar byter jag igen...


Förra veckan skrev jag ett inlägg om Nellies halloweenparty. Hur jag hade klätt ut mig! Men det funkade inte, Så fort jag tryckte på ''spara inlägg'' raderades allting.


Iallafall.Jag klädde ut mig till spindelflickan.

Frisyr:

1. Vänd huvudet upp och ner.
2. Spreja jättemycket och ta i lite vax/mousse om du har. Samla så mycket som möjligt av håret i en stor knut uppe på huvudet. Den blir slarvig - ja, och antagligen faller lite av håret ut - ja. Det ser riktigt ruskigt ut!
3. Spreja igen.


Kläder:

SVART och gärna lite genomskinliga och vida ärmar.


Naglar:

Pumpor, spöken och små katter prydde mina naglar! Men jag glömde tyvärr fota...



Smink:

Jag målade ögonlocken med mörkgrå ögonskugga, och sedan sotade jag lite under ögat med kajal. Sen gjorde jag Kesha - målning under ena ögat!
DET BLEV SUPERCOOLT!


//January



Hejhej!

Om January


Hej! Jag kallas January! Jag gillar färgglada saker, att pynta mina naglar, min familj, mina vänner, kommentarer på bloggen och digistivekex.
Läs min blogg om både det ena och det andra. Tipsa mig gärna om grejer!
Hoppas ni gillar den!

Januarys ordlista

Hej! Ibland använder jag mig av mina egna ord och smeknamn.

Som till exempel

 

Mister Klister

Min femåriga lillebror

 

Nallebjörnen

Min ettåriga lillebror

 

Chikitipaowa

Haha, kan användas när som helst enligt mej :)

 

Dagens rim

I slutet på varje inlägg skriver jag ett litet rim som avslutning.

 

Veckans kändis

Lite då och då skriver jag om en speciell kändis. Det kan vara någon som ni läsare önskat eller någon som jag har valt. 

 

Dagens låt

Nästan varje dag lägger jag ut en låt jag tycker är bra :)

 

Rösta

Här nedanför finns nästan alltid en fråga där läsarna kan rösta. Var görna med och säg vad du tycker!

 

Hur man kommenterar

Tryck på ''Kommentarer'' så kommer du till en sida där du kan skriva en kommentar i en liten ruta.

 

Hur man ställer en fråga

I menyn till vänster här nedanför finns en liten ruta med en bild på mig till vänster och så står det ''Ställ en fråga till mig...'' Där kan du skriva in en fråga, jag svarar på alla!

 

Dagens fråga

Vilken av höstens låttips gillar du mest?
 I want you back
 Girlfriend
 Shut up
 Blah Blah Blah
 Papi
 Price tag
 I love you always forever
 What if i'm right
 Bubbly
 Baby Girl
 Brighter than the sun

Fråga vad du vill!

20 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Lämna ett litet tagnentbordsspår...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Översätt bloggen

Nextblogg!

En liten kod

<script type="text/javascript">
snurra_site=485;
snurra_bg="0fd492";
snurra_border_color="dd6874";
snurra_img_size=200;
</script>
<script type="text/javascript" src="http://s.snurra.se/widget.js"></script>


Skapa flashcards