January's

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av januarys - 23 augusti 2011 16:19


Haha... kan det bli en värre dag på stranden än det blev för de i videon? Antagligen inte...

Är det någon ni tror är ''fejk?'' jag tror KANSKE den där med den där lilla killen som springer in i en stolpe.... men är  inte säker.




Och denna då... är det fejkat eller har Beyonce fått en stark konkurrent?

Välj själv.


Av januarys - 23 augusti 2011 14:28

Dagens utmanare: FERGIE

 

Mysig mössa

Rihanna VS. Fergie

Vem äger hösttrenden?

 

Rihanna: Har man kort hår passar dessa mössor utmärkt. Men din mössa var VÄLDIGT STOR och kanske inte ditt bästa plagg.

Fergie: En snygg, lite diskret mössa. Coolt!

Vinnare: Fergie!



Den lilla svarta

Fergie VS. Kim Kardashian

Oj... samma klänning. Men vem bär den bäst?

 

 

Fergie: Ett stort men diskret smycke, supersnygga skor.

Kim: Plus för koftan, minus för skorna.

Vinnare: Svårt...men sorry Kim, skorna pajar din outfit, den ser liite påpälsad ut med allt svart. Grattis Fergie!


Glitter!

Ashley Tisdale och Melanie Brown VS. Fergie

Vem grejar glittret?

 

Ashley Tisdale: Supersöta skor och supersöt frisyr! Men klänningen vet jag inte...

Melanie Brown: Fin klänning, men skorna vet jag inte riktigt...

Fergie: Fint, men VÄLDIGT KORT....


Vinnare: Tja, vem ska vi välja? Alla hade både plus och minus men jag tror att...


1. Ashley Tisdale.

2. Melanie Brown.

3. Fergie.


Hade jag rätt eller fel? Vad tycker ni? Kommentera!





Av januarys - 23 augusti 2011 14:07

Jag har haft henne som frisyr-stilikon, men Fergies kläder är ju minst lika grymma!


Om jag får välja EN kändisoutfit i hela världen. Då väljer jag denna. Och skorna, jag älskar SKORNA fast jag normalt inte gillar jättehöga klackar.


 Färgglatt, med STARKA färger, även om det inte är så många är Fergies melodi. Sockerchock för ögonen!


Vem sa GULT ÄR FULT? Denna klänningen är lite...tja annorlunda, men vad är det för fel med det och framför allt, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ KLÄNNINGEN? Den är ju supersyngg!



Grön mini-byxdress med stora smycken och en matchande väska.

Här är nog Fergies mest berömda klänning. Är det någon BEP/fergie-intresserad som INTE har sett denna klänning?


Glammigt och silvrigt (OBS! Är det längs ned på klänningen stulet från julgranspynt-lådan?)



SMINK


Fergie kör på en väldigt glamorös OCH naturlig stil. Hur många lyckas med det?

Inte så många... men Fergie klarar det lätt!





SKOR


Fergie designar ju bl.a skor, hon gillar mycket svart och höga klackar.

Tja, gillar man ju inte klacken kan man ju köra på svart och de typiska Fergie- remmarna!


 Fergies design

En liten enklare version


 DÄR! Se de svarta. No klack :) Synd att det inte går att köpa dem...


 ?


Sen kan man ju sätta färgchocken i skorna också!


 Fergie och Paris Hilton gillar båda skor.

Men se Fergie, typiska Fergie skor!


Vad tycker ni om Fergies klädstil?





Hatt - 100% UllKanske inte just på bilderna, men till vardags gillar Fergie HATTAR, Lindex, 199:-





LYCKA TILL!


/January










Hejhej!

Om January


Hej! Jag kallas January! Jag gillar färgglada saker, att pynta mina naglar, min familj, mina vänner, kommentarer på bloggen och digistivekex.
Läs min blogg om både det ena och det andra. Tipsa mig gärna om grejer!
Hoppas ni gillar den!

Januarys ordlista

Hej! Ibland använder jag mig av mina egna ord och smeknamn.

Som till exempel

 

Mister Klister

Min femåriga lillebror

 

Nallebjörnen

Min ettåriga lillebror

 

Chikitipaowa

Haha, kan användas när som helst enligt mej :)

 

Dagens rim

I slutet på varje inlägg skriver jag ett litet rim som avslutning.

 

Veckans kändis

Lite då och då skriver jag om en speciell kändis. Det kan vara någon som ni läsare önskat eller någon som jag har valt. 

 

Dagens låt

Nästan varje dag lägger jag ut en låt jag tycker är bra :)

 

Rösta

Här nedanför finns nästan alltid en fråga där läsarna kan rösta. Var görna med och säg vad du tycker!

 

Hur man kommenterar

Tryck på ''Kommentarer'' så kommer du till en sida där du kan skriva en kommentar i en liten ruta.

 

Hur man ställer en fråga

I menyn till vänster här nedanför finns en liten ruta med en bild på mig till vänster och så står det ''Ställ en fråga till mig...'' Där kan du skriva in en fråga, jag svarar på alla!

 

Dagens fråga

Vilken av höstens låttips gillar du mest?
 I want you back
 Girlfriend
 Shut up
 Blah Blah Blah
 Papi
 Price tag
 I love you always forever
 What if i'm right
 Bubbly
 Baby Girl
 Brighter than the sun

Fråga vad du vill!

20 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Lämna ett litet tagnentbordsspår...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Översätt bloggen

Nextblogg!

En liten kod

<script type="text/javascript">
snurra_site=485;
snurra_bg="0fd492";
snurra_border_color="dd6874";
snurra_img_size=200;
</script>
<script type="text/javascript" src="http://s.snurra.se/widget.js"></script>


Skapa flashcards