January's

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av januarys - 20 augusti 2011 21:28

Ännu en gång laggade bloggen och designen jag fixat försvann. Har nu fixat en ny, men jag tycker inte den blev lika snygg som den förra. Ska fixa den igen snart. HEJDÅ!

Av januarys - 20 augusti 2011 20:16

Skolstart? Jag ska ju börja i en ny skola till hösten så...

Jag har ju varit och hälsat på en gång, så jag vet ju lite vilka som går där och så, jag tycker det verkar vara en jättebra skola!

Vet ni från vilken årskurs de börjar med en-till-en-projektet? Alltså att alla elever får en egen dator? Isåfall SNÄLLA SNÄLLA säg det till mig för jag vill gärna veta det. Imorgon är sista sovmorgons-dagen (jag är morgonpigg men ändå)

Jag satte igång frågeveckan när jag ville bli totalt BOMBAD av frågor för två-tre dagar sedan men jag har bara fått EN ENDA FRÅGA! kom igen nu! Igår hade jag mitt nästnäst rekordstatistik och idag mitt nästnästnäst, jag vet att ni finns där, sätt igång och ställa frågor nu va! Eller kommentera!

Och INGEN INGEN INGEN har svarat på tävlingen! Va!? Kom igen nu va! Första tävlingen var ju så enkel som att kommentera det inlägget, och ändå har ingen gjort det, fast jättemånga har varit inne! Hah? KOM IGEN NU och ladda upp era skrivsugna fingrar för att skriva lite frågor!

Och glöm inte svara på frågan till vänster!


/JANUARY


P.S Det populäraste godiset var mintchoklad D.S

Av januarys - 20 augusti 2011 16:56

Idag testade jag Guppylife.com. Riktigt kul faktiskt! Här kommer lite hjälp till er som vill börja med det.


  1. Gå in på Guppylife.com
  2. Tryck på ''Spela nu''
  3. Tryck på ''Ny användare''
  4. Välj en blomma för att få en Guppy, när du väckt Guppyn är den din för alltid.
  5. Styla din egen gubbe
  6. Välj användarnamn och lösenord
  7. Börja spela!

Det är precis som en ''vanlig värld'' för man kan gå runt och gå in i olika butiker och sånt. Du har din egen lägenhet och din egen Guppy. Du kan träffa kompisar (jag heter January :) ) och deras Guppys. Glöm inte ta hand om din Guppy, annars blir den ledsen!


Lycka till!


/January



Av januarys - 20 augusti 2011 12:06

Ja, svara på frågorna och se vilken drottning du är!

Kommentera gärna och säg vem du blev sen...

P.S Kom ihåg att man kan fantisera lite. Om jag VORE drottning liksom...


Fråga 1

Var bor du?

1. I en lyxvilla med palmer, pool och typ 15 våningar, ja, jag räknar ju inte. Har fullt upp med annat.


2. I det dyraste jag kunde hitta, sen flyttar jag runt väldigt mycket, man vill ju ha förändring!


3. I ett fint litet slott min familj bott i innan.


Fråga 2

Hur ser du ut?

1. Jag ser ut som allting, vad jag vill, helatiden, speciellt det som får folk att vända sig om och kolla efter en gång till.


2. Det är olika, jag byter lite då och då, man vill ju inte bli kallad tråkig.


3. Jag har brunt hår och bruna ögon annars är det väl inte så speciellt


Fråga 3

Vad är bäst med att vara drottning?

1. Ja vad är bäst? Det är väl kul med det man är drottning över, och så får man ju lite mer uppmärksamhet


2. Leva drömliv och göra vad man känner för


3. Det skiljer sig väl inte så mycket från det ''vanliga livet?'' Jag är väl precis som andra!


Fråga 4

Vad är sämst med att vara drottning?

1. Inget, eller jo, när någon klagar på en.


2. Alla som är avundsjuka...


3. Att aldrig få vara ifred från skvallertidningar och sånt...







Flest 1

Du är Lady GaGa!

Drottning, kan man säga det? Ja hon kallas ju ''den framtida drottningen av pop'' så varför inte?



Flest 2

Du är Madonna!

Ja, hon är ju drottningen av pop, och jag är säker på att hon kommer vara det länge till.



Flest 3

Du är kronprinsessan Victoria.

Drottning? Ja, förr eller senare!







Vem jag blev? Jag blev Kronprinsessan Victoria!

Hejhej!

Om January


Hej! Jag kallas January! Jag gillar färgglada saker, att pynta mina naglar, min familj, mina vänner, kommentarer på bloggen och digistivekex.
Läs min blogg om både det ena och det andra. Tipsa mig gärna om grejer!
Hoppas ni gillar den!

Januarys ordlista

Hej! Ibland använder jag mig av mina egna ord och smeknamn.

Som till exempel

 

Mister Klister

Min femåriga lillebror

 

Nallebjörnen

Min ettåriga lillebror

 

Chikitipaowa

Haha, kan användas när som helst enligt mej :)

 

Dagens rim

I slutet på varje inlägg skriver jag ett litet rim som avslutning.

 

Veckans kändis

Lite då och då skriver jag om en speciell kändis. Det kan vara någon som ni läsare önskat eller någon som jag har valt. 

 

Dagens låt

Nästan varje dag lägger jag ut en låt jag tycker är bra :)

 

Rösta

Här nedanför finns nästan alltid en fråga där läsarna kan rösta. Var görna med och säg vad du tycker!

 

Hur man kommenterar

Tryck på ''Kommentarer'' så kommer du till en sida där du kan skriva en kommentar i en liten ruta.

 

Hur man ställer en fråga

I menyn till vänster här nedanför finns en liten ruta med en bild på mig till vänster och så står det ''Ställ en fråga till mig...'' Där kan du skriva in en fråga, jag svarar på alla!

 

Dagens fråga

Vilken av höstens låttips gillar du mest?
 I want you back
 Girlfriend
 Shut up
 Blah Blah Blah
 Papi
 Price tag
 I love you always forever
 What if i'm right
 Bubbly
 Baby Girl
 Brighter than the sun

Fråga vad du vill!

20 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Lämna ett litet tagnentbordsspår...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Översätt bloggen

Nextblogg!

En liten kod

<script type="text/javascript">
snurra_site=485;
snurra_bg="0fd492";
snurra_border_color="dd6874";
snurra_img_size=200;
</script>
<script type="text/javascript" src="http://s.snurra.se/widget.js"></script>


Skapa flashcards